wtorek, 12 lutego 2013

szarość też ma swój blask - pomimo realiów życia!

na fotografii rysunek ołówkiem  




"ostatni blask szarości"
chciałem tym wierszem podziękować
wszystkim odcieniom szarości i bieli
że pomogły mi stworzyć mały świat

prywatny trochę, zamknięty dla czerni
przepraszam bardziej dla żółci, wiecie!
tam mogłem umieścić niebo i marzenia

ta pustka tylko pozorna, stada nie ma
nie pasowałem do standardów, trudno
za to jest miejsce na niebo i szczęście

rozumiem że nie rozumiecie ale tam
wiatr śpiewa pieśń tuląc na brzegu fale
co z piaskiem zawarły sojusz na skały 

jeśli jest konflikt: to mają równe szanse
arbiter księżyc pilnuje by każdy miał 
swoją chwilę szczęścia i tryumfu 

a ja zwyciężyć pomogłem  swemu sercu
narysowałem obraz z światłem dla niego
ku pamięci wszystkich zmarłych marzeń
                                        ... ©SLAWRYS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz