niedziela, 27 stycznia 2013

uśmiech losu - na przekór rzeczywistości

                                             
rysunek ołówkami + węgiel; 30x40 cm   


                                                    "zwykły uśmiech losu"
 mrok jest zawsze za zakrętem
na wyciągnięcie ręki do serca
co biegnie tamtymi ulicami 
potykając się o każde uczucie
a Ty zawsze sprzedajesz uśmiech

taki radosny co był schowany 
na czarną godzinę przed nimi
a splątany tamtymi dłońmi 
zaczął uganiać się za życiem 
co biega i puka do drzwi

prosi uchylić trochę uczucia
tak by progu nie przekroczyć
a wpuścić wszystkie ciepło
jakie jest w tamtym pocałunku
co nie miał wartości wielkiej 

za to dużo szczęścia pomalował 
pamięć ceną promocyjną skusił
bo to przecież nasze niebo
pełne takich chwil podarowanych
co już zawsze z nami będą 
                                 Slawrys

10 komentarzy:

  1. Bardzo delikatny , piękny. Ale to za skromne słowa! Zachwycający. Jeszcze tu wrócę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zaskakujesz mnie, dziękuje i ciesze się jeśli mogłem sprawić uśmiech i radość tym wierszem ... :)

      Usuń
  2. W wierszu znalazło się kilka cudnie brzmiących fraz, te ręce do serca, to splątanie uśmiechu dłońmi, a już to o pocałunku - wydaje mi się najpiękniejsze. I to jest poezja! Do czytania nie tylko oczami, ale sercem, duszą całą. Wiersz, który budzi zachwyt i porusza, tak mocno porusza! Wszystkie emocje jak na dłoni! Przecież właśnie o to chodzi!!! Gratuluję, Sławomirze, z głębi serca!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wdzięczny jestem za pozytywny odbiór wiersza, piekła czasem nie daj się nam ominąć w życiu to choć czasem przyjemnie sprawić uśmiech komuś :) cieszy mnie wysiłek gdy ktoś ma trochę radości :)

      Usuń
  3. Interesujący wiersz, ciekawy, nieoczywisty - lubię taką poezję.
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za ocenę, ten blog poświęcony wierszom i będę wdzięczny za ocenę .. zawsze to milej pisać gdy ktoś to skonsumuje z apetytem ... Pozdrawiam i zapraszam: Slawrys

      Usuń
    2. W takim razie ja również zapraszam - na naszym blogu także jest miejsce na moją poezję :)
      M.

      Usuń
    3. ja się nie odważę komentować UJ-polonisty ... UJ to ja tylko z pocztówek znam ... ja z wiochy :))nie moja liga ...ale odwiedzę chętnie i coś po podziwiam!

      Usuń
  4. Piękny serce i dusza w nich.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba mieć dusze i serce .. by je widzieć u innych :) dziękuje :)

      Usuń