niedziela, 25 czerwca 2017

benefis brutalnej ekonomi!

od autora: nie mam możliwości ekonomicznych i społecznych być z synem
i córkami ... sekta pedofili próbuje ranić, mści się ... Benefis_Jana_Novicy najważniejszy
dla nich ...
oprócz przyjazdu wyrodnej i Starszego_Brata z wiadomością o zabiciu Adriana i
pogrzebie we Wtorek ... sekta po napisaniu poniższego tekstu sporo szydziła
ze mnie ... i podali informacje o 18:00 że to szyderstwo ze mnie i to fałszywa informacja
o jego śmierci! ... środa: od kilku dni robią huśtawkę ... zginął ... żyje ... uśmiercili go 
dla sekty i dokumentów. 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Benefis brutalnej ekonomi!    

wiadomość dnia związana tylko z śmiercią
zabili mojego syna Adriana ... kiedyś próbowałem
innego ratować Adrianka ... nie udało się!
Dla mojego nic nie mogłem też zrobić.

Rządzi brutalna ekonomia ... mordercom się to opłaca!

Ja mam wspomnienia; pierwszy i ostatni dom z klocków
brutalna ekonomia mnie zabiła i Rząd;
potem sam budował; układał, tak! albo tak! a nawet tak;
przyjemnie było patrzeć.
Odebrał mi to morderca i Rząd!
Ja nic nie budowałem bo brutalna ekonomia rządzi!

Jeździł na rowerze i grał w piłkę ... byłem dumny;
na pierwszy mecz nie poszedłem, uszkodzone kręgi
a sekta miała pretensje ... nie stać mnie było ekonomicznie
i nie miałem siły stać ... próbowałem być ale się nie dało.
Jeździli mordercy i potrzebowali rozliczyć mnie z życia.

Brutalna ekonomia rządzi i mordercy!

Rozliczają mnie szczęśliwi od dziewięciu lat i usłyszałem:
- no i po co spłodziłeś syna! skoro go zabrałem!
Drugi jeszcze gorszy zwyrodnialec spytał:
- czy może za mnie dać wieniec na pogrzebie Adriana?

Brutalna ekonomia rządzi i mordercy!

Ich stać na pogrzeb i rozdzieranie serca ... mnie nie stać!
Powiększa się liczba osób z którymi marzę być:
Marian Ronowski! Adrian Ronowski!

.................................................................Slawrys...

Zwyciężają mordercy i gwałciciele im wolno manipulować i oszukiwać!
Sąd w Gorlicach i Policja ... jako mordercy i oszuści osiągnęli
co chcieli!

Nie mam jak wyjechać z pedofilskiego środowiska ... właśnie przyjechali szydzić
że walczą o pokój wśród zwyrodnialców ... zmusili mnie do pobytu
i zniszczyli ekonomicznie bym nie pomógł swojemu dziecku i nie uciekł
od morderczego rządu!    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz