poniedziałek, 3 lipca 2017

2) z życia po śmierci - odcinek 2


2) z życia --- po śmierci! -II

sezon na umieranie zaczęli
za wcześnie
nie zmarłem ja

mam wrażenie że zmarły uczucia

pomimo wspomnień
przełknięta gorycz
na czyj pogrzeb pójść?
pierwszego słowa!?
ostatniego: byliśmy!?

nie zmarły ich przepowiednie

można walczyć i trwać
za późno na życie
nie! na rozliczanie trupów!
................................Slawrys...

p: podobno trupy im uciekły ... moje dzieci Adrian, Kinga, Paulina nie zdążyli
  "odrobić" sekcie i mendom ... mnie trzymają jako zakładnika; chcą by spłacali
   moje długi wobec sekty_pedofilek.
Wczoraj i dziś temat drążyli: przygotowania do Benefis_Jan_Novica/Nowicki ...
wyraźnie są echa rozliczania trupów z przygotowań i tego co sekta nie zrobiła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz