poniedziałek, 8 grudnia 2014

ona jest cała z uczuć!


ona jest cała z uczuć!

wszystko jest takie zielone, szmaragdowe
nie ma znaczenia, czy to kolor oczu
czy dotknięcie życia
w twoich dłoniach nawet zimne dźwięki
stają się melodią co ciepłem uraczy
i rozleje się aż po serce

ona lubi nie kochać, pewnie nie lubi
a może lubi przestawać kochać! nie wiem! 

i jestem taki codziennie obcy dla życia
nie poznałem co to kochanie
i nawet zwykłe: lubię
utonąłem za to w tych kilku uczuciach
były takie jak jej uśmiech
i jak tamta pieśń

ona nie kocha pewnie, jest taka i już
powstała z uczuć nie moich! nie wiem! 

nie znam nawet już siebie, nie poznaje
chodzę tylko oglądać piękno życia
jakie innym los dał 
i pozwalam wszystkim marzeniom istnieć 
zaraz koło domu, w tym ogrodzie
gdzie róża pnie się

ona przestała kochać; tak już bywa,
nie ma za co! pomyślałem; bo kochałem.  
                                           ...Slawrys...

ps: dziś powrót do E.Stachury i inspiracji jego utworami ... "zobaczysz"


"... Ach, kiedy ona cię kochać przestanie:
Zobaczysz!
Zobaczysz obcą własną twarz,
Jakie wielkie oczy ma strach;
Zobaczysz wszystko to samo, Co ja    ..."
~Edward Stachura

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz