niedziela, 22 lutego 2015

czas poświęcony sekundom!




czas poświęcony sekundom! 

To niby nic takiego, symboliczny gest
westchnienie ma podobne znaczenie, 
teraz tylko wspominasz nie jego wole.

Skazali go zgodnie z paragrafem, a on:
miał swoje królestwo i lepszy świat.
Taki co na miłości się opiera. 

I patrzę za nim; i na ten tłum, 
i nie cierpię już nic, nie bolą kłamstwa
stworzone jako system ludzki. 

Mam teraz gdzie iść i o czym marzyć;
może to niegodne królestwo jego śladów;
ale tam czeka dom i nadzieja nie jest jutrem. 
...........................................Slawrys...  

3 komentarze:

  1. Pięknt wiersz. Bardzo mi się podoba. Trafiłam na twój blog przez przypadek ale nie żałuję. Było warto.
    PS
    Znam jeszcze jeden fajny blog z wierszami. Dziewczyna dopiero zaczyna, ale pisze fajnie. Nie chce wyjść na spamera albo kogoś tego typu. Chciałam tylko polecić. Przepraszam jeśli cię to wkurzyło albo coś...;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za ocenę wiersza i bloga Alice ... jestem samoukiem pod względem i pisania i rysunku i po konfliktach z TWA wyższych ustawionych i wykształconych artystów i autorów nie zajmuje się "recenzowaniem" ... ale czytam chętnie wszystkich, nie wkurza mnie to że inni mogą mieć podobne hobby i robią coś lepiej lub gorzej ode mnie :) podeślij link do strony tej osoby to sam ocenie :)... pozdrawiam ~Slawrys

      Usuń
    2. http://czuc-znaczy-kochac.blogspot.com/
      Chętnie będę obserwować twojego bloga, nie zawsze będę komentować, ale czytać na pewno ;)

      Usuń