poniedziałek, 22 czerwca 2015

kobieta z perłami - seria rysunków!

szykuje się nowa seria; to pierwsza praca z tego cyklu "kobieta z perłami"

portret "kobieta z perłami"; A3, 160g/m2; ołówki + węgiel 

czas na drugą postać z serii; czyli "kobieta z perłami -II" ....
na nie szczęście moje spotkałem się z inną interpretacją pereł niż moja, to poprawiłem ten motyw
by się "nie-kojarzył" ... mam nadzieje że teraz już tu perły lub korale w formie naszyjnika są wyraźne :)

portret;  A3 ołówki + węgiel
                           
portret "kobieta z perłami -II"; A3 ołówki + węgiel  



















gdy trafiałem na sektę pedoli to im się i tak wszystko "kojarzyło" ... to pewnie nie uniknę
ich systemu podpuszczania i narzucania o czym ma ich wróg myśleć ... to jednak: są to dla mnie
perły i kobiety jako człowiek, a nie obiekt religijnej dewiacji;
celowo tak rysowałem włosy i tło by nie był to kopiowany z realnego świata element i dlatego
takie a nie inne kształty i pogrubienia i cienie

portret "kobieta z perłami III";A3 ołówki + węgiel
jeszcze zrobiłem kolaże z etapami powstawania portretów kobiet z perłami:
























2 komentarze:

  1. Ten drugi na pierwszy rzut wygląda jakby to była kobieta z robakiem w ustach. Wybacz ale taki mam odbiór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy kojarzy jak potrafi ... faktycznie można to źle zinterpretować; pewnie dorysuje cały pełny naszyjnik ... dzięki za inne spojrzenie (Y)

      Usuń