środa, 1 lipca 2015

klatka; wersja: niebo!


"idea godna uwięzienia - niebo"; A3, 120 g/m2, węgiel 



klatka; wersja: niebo!

Marzenia poszły na swoje, przecież 
jest tak niebiańsko, to po co one.

Zostało pójść, gdzieś gdzie nie ma 
nieba i żadnych ofert w promocji;
są za to ścieżki i trochę emocji 
do pokonania za granicą zimna.

Policzyłem stracone niedokonane kroki 
bolały;
doliczyłem ból po skrzydłach, stracone
niezbędnie; 
obliczyłem ile wersów po puentę
niepotrzebne;
podliczyłem uczucia i sny
może warte;
zakończyłem liczenie na zakrętach
są! czy nie ma? kogo to!

Okazało się, świat stworzył coś lepsze
takie miejsce, z niego nie ma gdzie uciec,
nie ma gdzie siąść tam, za to można ulec;
i śpiewać, i poczuć się od ptaków gorszy.

Marzenia okazało się, są: tuż, wśród obłoków
nie są czyjeś, są tym na co skazał je los.
                                         ...Sławrys...









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz