poniedziałek, 24 października 2016

wiosenno-jesiennie: 3 części po 3!


walka z sektą pedofilek to walka o przetrwanie w ramach codzienności, mam po
4 i pół roku oślepiania uszkodzony wzrok (sekcie nie wystarczy że jestem po operacji
kręgosłupa i uszkodzili mi implant na kręgach - muszą oślepić)

no i szok! - jestem kwita z pedofilkami!

bojówki sekty długo niewytrzymały

... to nie znaczy że nie rysuje - jeszcze trochę widzę,
słabo bo słabo ale widzę -  ... nowy temat to powrót do pracy z czerwca 2015 roku:

"wiosenno-jesiennie ... Wiosennie 1/1"
papier A3 120g/m2 ołówki 2H-8B+węgiel
(czerwiec 2015) 






     
"wiosenno-jesiennie ... Wiosennie 1/2"
papier A3 200g/m2 komplet węgli-Derwent
(październik 2016)  






















tematy zaczęte wcześniej przez uszkodzenia wzroku czasowo odłożyłem ... może
kiedyś wrócę do tamtych tematów ... niestety portretów już nie wykonam,
szczegóły twarzy są dla mnie już niewidoczne ... za to wracam do tego co lubię:
kwiaty itp itd.
Temat: wiosenno-jesiennie ... spróbuję wykonać w ramach 9 prac ... trzy razy
po trzy: ołówki, węgiel, graphitint ... jeszcze dziś 
dodam graphitint z części "wiosennie 1/3"; kolejne w planie i w marzeniach 
części to "jesiennie 2/1; 2/2, 2/3" i "wiosenno-jesiennie 3/1;3/2;3/3"

"Wiosenno-jesiennie ... wiosennie 1/3"
papier A3 270g/m2 ołówki Graphitint
(październik 2016)





nową wersję zrobiłem tego samego motywu
wykonanego ołówkami Graphitint

"wiosenno-jesiennie ... wiosennie 1/3"
papier A3 270g/m2 ołówki Graphitint


zacząłem cześć serii jesienną ... pierwsza praca ołówkami gotowa:

seria: wiosenno-jesiennie
część: jesiennie 2/1
papier A3 160g/m2 ołówki 8H do 8B
kompozycja własna, elementy wzorowane 








seria: wiosenno-jesiennie
część: jesiennie 2/2
papier A3 200/m2 węgiel





















drugą część kończę pracą ołówkami graphitint; jeszcze borykam się
z kiepskim wzrokiem to przepraszam koneserów i krytyków po
"akademii sztuk niepięknych" za niedociągnięcia ... mało żem amator
to ślepnę :)) ale czasem coś lepiej dostrzegę i okazuje się że dałem radę
prawdopodobnie poprawić pierwszą pracę z drugiej części

seria: wiosenno-jesiennie
część: jesiennie 2/3
papier A3 270g/m2 ołówki Graphitint 







zrobiłem nową wersję (mam nadzieję że poprawiona
i lepsza) pracy ołówkami: jesiennie 2/1


seria: wiosenno-jesiennie
część: jesiennie 2/1
papier A3 160 ołówki 8H do 8B
wersja druga 






















kolejną trzecią/ostatnia część serii rysuje jako komplet i dlatego zmiana numeracji
na: 3/A, 3/B i 3/C ... kompozycja obrazu tak mi wyszła ... pierwsza praca
ołówkami to górna prawa strona pracy (od strony osoby patrzącej). Wszystkie
prace wykonam na papierze 220 g/m2 jedynie rozmiar tu się zmieni ... praca 3/C
będzie na papierze A2 (594x420mm) ... są to przypomnę prace odręczne (nie używam
linijki i przyborów kreślarskich) i trochę elementy wzorowane.

seria: wiosenno-jesiennie
część: wiosenno-jesiennie 3/A
papier A3 220g/m2 ołówki 8H do 8B
i pył z ołówków; 







Seria: wiosenno-jesiennie
część: wiosenno-jesiennie 3/B
papier A3 220g/m2 węgiel + pył węglowy 


no i ostatnia praca gotowa; jeszcze później wrzucę podsumowanie serii
seria: wiosenno-jesiennie
część: wiosenno-jesiennie 3/C
papier A2 220g/m2 ołówki Graphitint 


część trzecia serii to nie tylko pojedyncze prace ... to i cała kompozycja od:
szarości - przez czerń i biel - po kolory

seria: wiosenno-jesiennie
część: wiosenno-jesiennie 3/A+B+C

... cdn ...   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz