piątek, 10 stycznia 2014

zagubione 5 minut!

ilustracja: fotografia z internetu
zagubione 5 minut 

czas uciekał codziennie 
nie potrafił się zatrzymać

a jednak życie potrafiło zgubić 
najpierw minute 
by uśmiech tuż ominął, 
potem godzina zawieruszyła się 
i już nie zdążyłeś 
podać pomocną dłoń dobrym chęciom 
tak co jakiś zakręt  życia
gubiły się dni, 
aż lata oparły się  mechanizmom
tryby czasu zazgrzytały 
ktoś znów nie zdążył powiedzieć 
kocham!

tak spoczęły niepoznane uczucia
wraz z zgubionym czasem i kluczem
do kilku szczęść niewartych instrukcji,
a marzenia wciąż czekają na swoje   
                                           ...©Slawrys...   

4 komentarze:

  1. piękna refleksja nad uciekającym życiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro życie ucieka to choć chciałem wersami uchwycić czas i jego zawiłości :) dziękuje i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Sławomirze
    - jak zawsze bardzo celny., choć można zawalczyć, wydrzeć coś dla siebie, uratować... Jednak ostatnio mam takie wrażenie - jeśli chodzi o moje życie - że tracę dużo więcej niż godziny - jakby mi całe miesiące się gdzieś gubiły.,... Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) co poradzić czas nie ma wartości w tym systemie ... ja mam od operacji 2,5 roku skradzione przez system ... pozostaje nie przejmować się i liczyć czas zgodnie z własnymi marzeniami .. kiedyś ich czas nadejdzie :) pozdrawiam i dziękuje Elżbieto :)

      Usuń