wtorek, 15 września 2015

Kwiaty warte ceny!



ilustracja; rysunek mojego autorstwa 



Kwiaty warte ceny!

Kwiat nie potrzebuje napisów
mogę podarować go, taki bezcenny gest.
A gdy uschnie to wciąż trwa
wśród stron księgi życia, taki już jest.

Kwiat i bez napisu mogę dać
i zapach będzie trwał, i ta chwila z nim;
Bo nie chce drogich kamieni brać
tu nie sens w cenie, a w symbolu uczuć.

I pomyślałem ile sercu lżej
gdzieś zrzucić ciężar
tych kamieni co nie ważą,
to są tanie jak łza
znów: drogie jak słowo.
I zobaczyłem ile sercu lżej
nie zapomnieć tych kwiatów
co za cenę kupiłem
a za uśmiech podarowałem
ten co jest taki szczery.

Nie ma kwiatów tak drogich
i trwalszy napis na kamieniu
zostaje gdzieś na ziemi, na szlakach
potykasz się na nich i ranisz bo są.

Z kwiatów uschłych marzenia stworzyły
tam za niebem; krainę uczuć wartych wiele;
upadasz czasem na kamienie, dar od ludzi
a tam wciąż trwa świat symboli; bez ran.
                                            ...Slawrys...


*****************************************

napisałem ten tekst jako kontrę do piosenki "kamień z napisem: LOVE"
oni tak na lato; ja bardziej jesienny to wolę kwiaty i w ich obronie
to popełniłem ... pozdrawiam czytelników (Y)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz