sobota, 13 lutego 2016

portrety-ilustracje harfistek w 2016! - rysunki


w poprzednim roku tylko ołówkiem grafitowym i mieszanymi technikami robiłem
prace harfistkom (węgiel+ołówek; węgiel+Graphitint). W tym spróbowałem
samym węglem wykonać coś dla nich ... pracę są oczywiście wzorowane
na fotkach jakie udostępniają ... a dodaje coś od siebie ekstra! efekt?
sami oceniacie!


pierwsza praca, to jedna z harfistek z diadem symbolizującym ogień:

portret harfistki; A3 220g/m2
ołówki węglowe


kolaż z etapami powstawania portretu 

















drugą harfistkę dopiero rysuje i będzie miała diadem symbolizujący wodę (dodam pewnie jutro jak
skończę  pracę)
Jest gotowy portret dla drugiej harfistki:

kolaż z etapami powstawania portretu 


portret harfistki: A3 220g/m2
ołówki węglowe



















dwa portrety harfistek obok siebie;


***********************************
mija czas - maj już ... trochę poprawa u mnie wzroku to postanowiłem zmierzyć się jeszcze raz
z portretami i ilustracjami do metafor ... ogień i woda wyszły jak wyszły ... to tym razem
postanowiłem  skorzystać po napisaniu wierszy o wodzie w przyrodzie z dwóch metafor
"Szept strumienia" i "Dostojny ruczaj" ... choć obie wody to o różnych nastrojach i emocjach.
Jak to się mi udało uchwycić to już czytających i oglądających ocena. (wiersze na blogu,
etykiety: poezja, cuda przyrody) a ilustracje i tam i tu:

"dostojny ruczaj" A3 200g/m2 ołówki węglowe







                                             
"szept strumienia" A3 200g/m2 ołówki węglowe






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz