sobota, 12 stycznia 2013

takie zimowe lato

"dopiero w środku zimy przekonałem się, że noszę w sobie niepokonane lato" ~ Albert Camus 
fotografia z internetowych stron 



"zima a letnie myśli"

łatwo opowiadać zimą przeszłość
jednak zawsze czekałem na jesień 
z jej kolorami i szukaniem ścieżek
co chowają szczęście wśród myśli

zebrałem dlatego wszystkie wiosny
w jeden wielki uśmiech losu 
co najczęściej przechodząc obok
potrafił zażartować z nadziei 

że zabierze ją następnym razem 
do takiego miejsca, gdzie nie ma
ani jednej obietnicy niespełnionej
a tylko wiara w to co będzie pewne

kiedyś przecież niepokonane lato
musi wydrzeć zimno chwilom
co wdarło się niechciane w życie
ludzi co mają jeszcze tyle miłości

usiadłem z nim na spokojnie omówić
takie szczęścia, by letnie chwile
wypadały zawsze pośrodku zimy
tam gdzie dwa serca tworzą radość

teraz wiem jak pięknie marzyć o cieple
gdy nikt nie rani i ja nie muszę  
                                                                                                       Slawrys





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz