niedziela, 16 marca 2014

ciepło łamane na zimno!

ilustracja: fotografia z internetu

ciepło łamane na zimno!

już nie ważne o czym myślisz 
i nawet nie musisz iść do nieba 
żadne rozstaje dróg nie grożą 
pozostaniem na pustym miejscu 

tu zielono jest na każdym kroku 
choć bardziej gdzie nie spojrzysz, 
ale to bez znaczenia dla uczuć
jakie sobie marzenia stworzą 

tu nic nie krzyczy i nie ma kolców 
na każdym planie: pierwszym, drugim
czy na tym bez znaczenia ostatnim
 
są tylko ślady ciepła i smak słów 
ułożą się i uschną w ramach zapomnienia
będąc bukietem pełnym życia i snów  
                                             ...Slawrys...

4 komentarze:

  1. Sławomirze,
    ,,nic nie krzyczy i nie ma kolców"? - gdzie tak jest? ja tam chcę :)
    Podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ba, to moje marzenia i mój cudowny inny świat z dala od ludzi :) pozdrawiam serdecznie i dziękuje Emmo :)

      Usuń
  2. W kolorowym łanie słów się zanurzam... w ciepło rąk i oddechów... w ulotne myśli... coś zatrzymałeś dla siebie... te kwiaty jednak mi przyślij...
    Koniecznie przyślij.... :)

    Uradowałeś mnie, Slawrysie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co mogę! to przesyłam serdeczne pozdrowienia :) a wersy dostępne w ramach bukietu więc nie trzeba przesyłać :)

      Usuń